Win kaarten voor het online evenement: Stukafest TV

Wie dit jaar aan een studie is begonnen had zich het studentenleven waarschijnlijk anders voorgesteld. Geen introductieweek, geen festivals én geen huisfeestjes. Ook studentenkamerfestival Stukafest moest haar fysieke festival van februari 2021 afzeggen. Extra jammer omdat dit jaar in het teken zou staan van het 20-jarig jubileum. Maar gelukkig is er een digitaal concept ontwikkeld: Stukafest TV.

Stukafest TV
In februari zie je elke vrijdag een editie van Stukafest TV. Elke vrijdagavond zetten drie studentensteden negen artiesten centraal. Iedere Stukafest stad presenteert drie opkomende artiesten uit verschillende cultuurdisciplines. Kijkers kunnen tussen de drie streams ‘zappen’. Zo kun je nog steeds je eigen Stukafest ‘route’ uitstippelen langs jouw favoriete acts. Tussen de optredens door fiets je digitaal door de steden en maak je kennis met een greep uit de studentenhuizen in Nederland. Zo waarborgt Stukafest nog steeds de unieke belevenis van een festival in studentenkamers, zonder dat je als bezoeker daarvoor de deur uithoeft.

Winnen
DUB mag twee Streamticket Passe-Partout weggeven. Mail, om kans te maken op een ticket (waarmee je met het hele huis voor de buis kan gaan zitten), vóór 12 februari a.s. je naam en telefoonnummer naar DUBprijsvraag@uu.nl. Winnaars ontvangen op 12 februari persoonlijk bericht.

Tags: prijsvraag