Win kaarten voor proefevenement Generatie Lockdown in TivoliVredenburg

Je bent jong en je wil wat. Maar je kan niks. Want de collegezalen en cafés zijn dicht, je medestudenten kijken je aan via een scherm, en nieuwe vrienden, een leuke date of studiegenoot vinden is lastig als je continu op mute staat. Studenten geven hun huidige leven een 5. Tja, de coronamaatregelen gaan niemand in de koude kleren zitten. Hoe kun je in deze vreemde tijden toch je hoofd boven water houden, en niet ten onder gaan aan alle beperkingen? Op 20 april presenteren de Universiteit Utrecht en TivoliVredenburg Generatie Lockdown, een wetenschapstalkshow voor én met studenten. Hoe kun je betekenis geven aan je studententijd, nu deze zó anders is dan je je had voorgesteld? Wat doet de lockdown met je mentale en seksuele gezondheid? En wat kun je doen om toch je stem te laten horen ondanks de opgelegde restricties?

Programma
Vanuit de Grote Zaal spreekt presentator Roel Maalderink (o.a. VoxPop) met de Utrechtse onderzoekers ontwikkelingspsycholoog Odilia Laceulle en sociaal wetenschapper Linda Duits, filosofiestudent en auteur Veronique Scharwächter en rechtsfilosoof Nanda Oudejans van de UvA. Spoken word-artiest Elten Kiene steekt de aanwezigen met zijn mooie woorden een hart onder de riem en cabaretier Kiki Schippers vrolijkt op met een speciaal geschreven lied.

Proefevenementen
Met proefevenementen, zoals deze, wil TivoliVredenburg uitproberen hoe ze testen voor toegang soepel kunnen toevoegen aan een coronaproof-programma. Daarbij wordt er wel 1,5 meter afstand gehouden, maar ook de hele zaal benut. Bezoekers hebben voor de proefevenementen een ticket én een negatief testbewijs nodig om toegelaten te kunnen worden.

Winnen
DUB mag 3x2 kaarten weggeven voor het proefevenement generatie lockdown in TivoliVredenburg. Let op: Winnaars dienen zich voorafgaand aan het evenement te laten testen bij een van de deelnemende locaties op www.testenvoortoegang.nl. Voordat je meedoet aan de prijsvraag kun je hier lezen wat dit proefevenement inhoudt. Mail, om kans te maken op twee kaarten, uiterlijk vrijdag 16 april voor 12.00 uur je volledige naam, mailadres en telefoonnummer naar dubprijsvraag@uu.nl. Winnaars ontvangen persoonlijk bericht.