Win kaarten voor Stukafest

stukafest_1.jpg

Stukafest is een jaarlijks terugkerend festival in verschillende studentensteden. Tijdens het festival ga je op een route langs meerdere studentenkamers om voorstellingen te zien. Van cabaret tot electropop of van poëzievoordracht tot dans. Een superleuke manier om op dezelfde avond kennis te maken met verschillende vormen van cultuur! Om het leuk te maken voor alle studenten in Utrecht zijn er ook diverse Engelstalige voorstellingen en is er aandacht besteed aan acts waarbij de taal die je spreekt geen probleem is bij het volgen van de voorstelling.

Winnen
DUB mag 2 x 2 kaarten weggeven voor het festival op donderdag 16 februari. Mail, om kans te maken op twee kaarten, uiterlijk 13 februari je naam en telefoonnummer naar dubprijsvraag@uu.nl. Winnaars ontvangen persoonlijk bericht op dinsdag 14 februari.

Tags: prijsvraag