Win kaarten voor UUnited muziekfestival

Universiteit Utrecht bestaat 380 jaar en viert dit met het UUnited muziekfestival op 31 maart. DUB geeft 5x2 kaarten weg.

Het UUnited muziekfestival is onderdeel van de lustrumviering van de Universiteit. Het festival belooft verschillende muziekgenres samen te brengen. Utrechtse muziekgezelschappen zullen samenwerken met bekenden uit de Nederlandse muziekwereld. Zo zal De Utrechtse Studenten Bigband samen met saxofonist Benjamin Herman optreden en arrangeur Merlijn Twaalfhoven werkt samen met het Utrechts Studenten Koor en Orkest.

De Goudse band Handsome Poets sluiten met hun indie pop het festival af in de Grote Zaal van TivliVredenBurg. Studenten, medewerkers en alumni van de universiteit zullen ook de podia betreden. Zij konden zich met hun band voor het festival opgeven. Het geheel wordt door schrijver Arjen Lubach gepresenteerd.

Wil je naar het UUnited muziekfestival op 31 maart? DUB geeft 5x2 kaarten weg voor het festival in TivoliVredenburg. Om kans te maken, mail je voor 19 maart je gegevens naar DUBprijsvraag@uu.nl onder vermelding van “UUnited muziekfestival”. Winnaars krijgen op 21 maart bericht.