Wie wil er daten met Steven Menke?

Van links naar rechts: lijsttrekker Steven Menke, Victor Jansen Schipper (nr 2.) en Karin Broeksma (nr. 3).

Altijd lachen, die fratsen die politici uithalen tijdens een verkiezingscampagne. Student & Starter, de nieuwe Utrechtse jongerenpartij, gaat stemmen werven op datingapp Tinder.

De nieuwe partij ziet Tinder als een “goed platform om jonge Utrechters te betrekken bij de lokale politiek”. Daarom gaan de kandidaat-raadsleden met zoveel mogelijk Utrechters daten, meldt de partij in een persbericht

Dus is de vraag: met wie ga jij daten? Met lijsttrekker Steven Menke? Of met een van de andere kandidaten? Swipe naar links of swipe naar rechts?

Student & Starter hoopt trouwens bij de gemeenteraadsverkiezingen van 19 maart op drie zetels