Wie zijn de Veelbelovende Vijftien van 2019?

Dit jaar is het derde jaar dat DUB de De Veelbelovende Vijftien presenteert. Daarmee zetten we studenten in de schijnwerpers die opmerkelijke prestaties leveren. Nieuwsgierig wie we in voorgaande jaren uitkozen? Bekijk dan de edities van 2017 en 2018. Voor de editie van dit jaar zijn we nog op zoek naar kandidaten jonger dan 25.

Het gaat om studenten die belangrijke prijzen wonnen of uitblonken als bestuurslid, als vrijwilliger of als medezeggenschapper, maar ook om studenten die op andere vlakken presteerden. Misschien ken je studenten die dit jaar met tegenslagen te maken kregen en er weer bovenop kwamen. Of studenten die een grote steun waren voor anderen of een opmerkelijke persoonlijke ontwikkeling doormaakten.

Mail voor 30 september naar dubredactie@uu.nl wie volgens jou in onze Veelbelovende Vijftien 2019 moet. Geef een toelichting van max. 250 woorden en vermeld je contactgegevens. Inzendingen worden vertrouwelijk behandeld.